Gå till huvudinnehåll

Kundvårdsutbildning

Utbildning

Satsta på god kundvård

Boka dig och personalen på kundvårdsutbildning med Joachim Due-Boje. Kursen anpassas för ert företag och genomförs hos er, i en lokal när er eller via webbinarium, enligt gällande rekommendationer.

Ur innehållet

Vad är viktigast på världens bästa verkstad? * Kunden på verkstaden * Konsumentköplagen * Kundmottagningen * Långtidsvärde på en kund * Hur ska jag undvika en missnöjd kund? * Köpvärt - backjobb * Vad vill kunden ha? * Hantverkarens kroppsspråk * När kunden har åkt hem

Målgrupp

Servicerådgivare, reservdelssäljare, verkstadschef, bilsäljare. Kursen passar alla som har med kunder att göra.

Kursavgift per deltagare

Ordinarie pris 2500 kr, MRF-medlem 1250 kr

Kursledare

Joachim Due-Boje, Servicemarknadsansvarig på MRF, delar med sig av sina egna erfarenheter under 30 år som verkstadsägare.

Frågor gällande kursbokning besvaras av Christine Öiangen tfn 08-701 63 27 eller kiki@mrf.se.

Extra information kan tillkomma för respektive tillfälle


Skriv ut

Intresseanmälan